Fredag

God morgon!
Jag fattar inte...vi la oss 21 igår...skittidigt ju, men ändå är jag dötrött...hur är det möjligt? Får börja lägga mig vid 20 istället...Men det hjälper säkert inte det heller...
Idag är det skolan som gäller..skönt att komma iväg och göra ngt faktiskt=)Fint väder är det oxå, lite typiskt..men men..
Har börjat bli lite förkyld...ont i halsen å lite snuvig, det gillar jag verkligen inte...blir ju aldrig av med mina förkylningar, sen är jag ju så klart lite rädd för att bli så där dålig igen...
Får se lite idag när skolan är slut, har grupparbete på eftermiddan, så då vet man ju aldrig om det drar ut på tiden eller om man bara så smått börjar och jobbar mer nästa vecka...allt beror ju på om folk har saker planerade, hur mkt ork dte finns osv. Blir iaf träning ikväll sen, om inte förkylningen får för sig att bli mkt sämre då...vet man ju aldrig.
Nu när jag gick upp så tidigt ska jag ta å läsa lite bloggar innan jag fortsätter å göra mig i årdning=)
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0