fuktskada

Då var man hemma nu då..blev några timmar hos mamma å pappa, fast när pappa skulle kolla f1:en så åkte mamma å jag till ikano..hittade mig en luvtröja på rean, blir bra till hösten.=) å så köpte jag en väska som johan ska ha till jobbet.
Imorse så upptäckte vi ngt jobbigt...jag gick in i köket och skönk ner lixom..golvet har mjuknat precis vid dörrhålet typ..så är säkert en vattenskada...yippi...dte blir felanmälan direkt imorrn...så är ju fråga om man skulle ringt jouren idag, men sist när vi hade ett element som läckte så gjorde den personen inget typ..han la lite handdukar under typ...en enda person som har hand om jouren i både norrköping och linköping...å här för att se om det är fukt eller vad det nu kan vara så måste de ju öppna upp golvet..å det lär jouren ändå inte göra...Men är så trött på detta nu...3:e vattenskadan på mindre än 2½ år om det är ngt nu...Men vad skulle det annars vara som gör golvet mjukt... Så känns inget vidare detta nu...trött på den här lägenheten...så fort jag pluggat klart å förhoppningsvis så får jag jobb reltivt fort, då flyttar vi...fast det är ju minst 1½ år kvar..så det kan hinna hända mkt på den tiden...*suck*
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Malin

jobbigt med fuktskador :/

2008-08-03 @ 20:06:46
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0