god morgon

Hinner inte så mkt bloggande idag..fullt upp hela dagen...
Nu ska jag iväg på möte med läraren, sen hem, äta lite, iväg å träna, direkt efter det blir det kvinnohälsan å sen hem till T. Kommer inte vara hemma mkt idag..men det kan vara skönt såna dagar..=)
Imorrn har jag ju istället inget att göra...kolla igenom uppgiften från skolan en extra gång kanske..
Lite irreterad idag...tänkte jag skulle dra med mig mina betyg för å se om det finns kurser som jag kan hoppas över...ville kopiera, vet ju att svarata partonen vare pvg att ta slut, å nu var den helt slut, vilket betyder att jag måste ta med mig orginalt...gillar inte rikigt det..men men...Annars en bra morgon, relativt utvilad å så där...så inget att klaga på=)
Nu ska jag göra mig iårdning.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0