god morgon

God morgon kära ni.
Ja igår blev det inte mkt skrivet här, men var ju heller inte hemma ngt, kom hem vid halv 11 igårkväll, tror jag det var.
Hultsfredmarken igår, hittade en väska, så nu har jag en som är stor nog så jag får plats med kollegieblock å böcker. Ser så tråkigt ut att komma med påse.
På kvällen sen blev det grilla hos mamma å pappa, hum, fast kycklingen ville inte bli klar på grillen, så sista tiden fick den in i ugnen..men det gick bra det med, gott gott, å så vin till, mums=) Johan fick dock klara sig med cola, han skulle ju köra...
Idag vakna jag väl för ca en timme sedan, har dock inte hunne göra så mkt, är så himla trött idag, fast det är jag ju fasen alltid...nåja...får se vad det blir av den här dagen, ingen betstämmt än iaf.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0