Lördag morgon

God morgon kära läsare.
Lördag nu då..fast känns inte som lördag..vet inte alls vad det känns som..men men..
Egentligen orkar jag inte vara uppe nu, är så trött så trött, känner mig lite yrslig av trötthet till å med...men jag sa igår till mamma å pappa att jag skulle med dom å träna, å nu får jag hålla mig till det känner jag. jag behöver ju komma igång oxå..va länge sen nu...Men nu ska jag köpa kort så jag kan träna hur mkt jag vill i höst...kunde ju vara bra å komma iväg ett par gången i veckan, ska försöka iaf.=) Bara se hur det går idag då...får väl köra lite lugnt, som sagt, första gången på länge och VÄLDIGT trött. Men det är ju på gymmet jag tränar, så kan ju ta i så mkt jag känner för just idag, värre om man går på pass, då måste man ju hänga med lite mer.
Ska så smått börja göra mig iårdning, ska ner å bli upphämtad om ca 50 minuter.
Ha det så bra kära ni.
Kram

Kommentarer
Postat av: Naomi

Svar: Eftersom jag är såpass överviktig har jag ju rätt mkt att ta på om man säger så :P men hungrig lär jag nog vara ^^

2008-08-16 @ 08:34:39
URL: http://blogg.ungamammor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0