måndag morgon

Idag fick man vakna till att solen skiner...=) det är inte så varmt, men man får se blå himel och sol iaf, det är värt mkt det=)
Somnade som vanligt ganska tidigt igår kväll i soffan, så klart=) vid halv 12 eller nått sånt kämpade Johan för att få med mig till sängen, han fick nog väcka mig ett 10 tal gånger innan jag äntligen tog mina trötta ben å gick in..fast han är van, så är jag sååå ofta...
Johan sitter å kollar sporten nu...är ju jag lagom intresserad av...friidrotten är ok å kolla på, men allt annat, nej tack...
Ska läsa lite bloggar å så nu har jag tänkt mig.
Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

haha javisst! Hoppas du får en bra dag idag vännen!

2008-08-11 @ 11:47:53
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0