nervös onsdag

Idag böjar skolan...jag vaknade halv 6 å kände mig jätte pigg, men tvinga mig ligga kvar till halv 7, somna å vakna så där var 5:e minut...Vad skönt tänkte jag, få vara utvilad första dagen, kan ge ett piggt å glatt intryck...Men det där med att jag inte kunde sova berodde med all säkerhet på nervositet...Nu när jag kommit upp är jag trött ändå, å så ont i magen, så där som det brukar bli när man är nervös...Så nu kommer magvärken sitta i tills jag kommit in i byggnaden och träffat på nån så jag vet var jag ska vara, sen kommer det börja lugna ner sig.
Skönt iaf att vara uppe i god tid, hinna sitta här å lugna ner sig, kommer hinna äta frukost, om ngt går ner, inte säkert alls...kommer hinna byta kläder 55 gånger osv osv..=)
Vet inte varför man ska vara så nervös..herre gu, det är upprop och info, 2 timmar, vad är det och vara nervös över...Men det är väl att det är ngt nytt, borta från tryggheten, dvs jobbet, där man vet det mesta, man vet vad som ska göras, man vet vilka som jobbar där och även om det kommer nya så kommer de ju inte där jag ändå känner mig trygg. Här blir ju jag den nya, som många andra oxå..men ändå..Sen kommer man inte rikigt ihåg det här med att plugga...hur var det man gjorde, hur lärde jag mig lättast saker...Allt sånt där kommer ju att lösa sig och det kommer jag inse så fort jag sitter där...dte är bara nu innan som jag får må piss...
Återkomme nog sen när jag kommit hem, om jag inte måste skriva av mig en gång till innan jag åker iväg.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Ja precis.. Det finns ju sånt som bara måste tas före bloggandet. Ibland är det lite väl mycket man vill hinna med men klarar det tyvärr inte.. =(

Fast nått inlägg mer borde jag nog hinna med.. I alla fall ett om dagen, vi får se hur flitig jag blir med tiden! Om inte annat så blir jag ju mammaledig om ett tag igen.. Haha



Ha en fin dag!

Kram

2008-08-20 @ 07:51:08
URL: http://moranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0