Nu helg

Nu har jag pluggat färdigt för den här helgen..skönt att vara av med det..=) Är så glad att jag gjorde det idag å inte väntade till söndag kväll, det som är så lätt att göra...sånt man alltid gjorde förr..men tänk så skönt det är när mn faktiskt slipper tänka på det...Det är ju det som är det värsta med at plugga, bara för att själva skoldagen är över så har man ofta en himla massa kvar att göra...jobbar man så har man ju inget mer efter att arbetstiden är slut...stor skillnad det där...Å bara för att jag många dagar är "ledig" eller slutar tidigt så är man ju abslout inte ledig, för de dagarna har man ju istället en massa arbeten att fixa med...Jaja...nu tar jag iaf helg på rikigt, inget plugg alls mer denna veckan.
Joha borde vara hemma för länge sen nu...ha  slutade för en halvtimme sen..undrar var han har tagit vägen...det bör inte ta mer än en kvart hem...hum...nåja, han har väl fastnat med nn kollega eller nått, står å babblar..inget ovanligt..men han kunde ju försöka skynda sig hem när han vet att jag är hemma...aja...han kommer väl snart...bara inget har hänt så är det ju ingen fara...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0