nu kommer tröttheten

Nu känner jag mig så där trött igen, inte rikigt som igår, men inte långt ifrån...funderade ju på om vi skulle träna idag, men vi tar det imorrn istället, å sen blir det på onsdag igen å sen på fredag, känns bra...eller fredag får jag se..har visst grupparbete på eftermiddan då i skolan, så vet ju aldrig riktigt när man kommer hem då..aja...det löser sig...finns ju en helg oxå...Johan jobbar visserligen på lördag, jag skulle ju kunna åka själv...men gillar inte det rikigt...men söndag skulle vi ju alltid kunna åka, även fast det bara är öppet på eftermiddagen då...tror jag..jaja...
Nu kommer snart Johan hem...borde vara hemma vikken minut som helst...Se vad vi ska hitta på å äta...har inte rikgt orkat tänka på det...blev ett inlägg, förra när jag kom hem å sen satte jag mig å plugga...måste ju göra det med...svårt det är att komma in i att skriva å så där...men det lossnar nog snart. Är ju några år sen jag gick i skolan...gammal man känner sig ibland...hu=(
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0