pluggat

Grupparbete stod på schemat nu på eftermiddan, vi delade dock upp arbetet och åkte hem istället, jag lovade mig själv att sätta mig en timme direkt när jag kom hem, gjorde det oxå, nu är jag så gott som klar, ska bara kolla igenom allt jag skrivit å lixom renskriva lite..Känns i huvet detta..man är inte van vid att sitta å söka sån här information...Men helt klart jätte skönt att göra det på en gång än att ha det hängades över  en hela helgen...för på måndag ska vi sätta oss i gruppen å gå igenom vad alla har hittat, skönt om man har gjort ngt då ju...
Förkylningen då...den har inte blive sämre iaf, men det känns i halsen det gör det...Johan börja visst oxå känna av halsen...hum, det är ju frågan man träning idag...skulle behövas..men att riskera att bli rikigt sjuka båda är ju kanske heller inte så bra...nåja, får se sen, Johan är hemma om nån timme så vi får väl diskutera det då.
Ska kolla runt lite bloggar, belöna mig för att jag faktiskt satte mig en timme direkt när jag kom hem, sen ska jag skriva ihop alla fakta så det blir till ngt vettigt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0