redan hemma

Hemma igen, gick fort...ca en kvart satt vi å prata..kändes ju lite onödigt att behöva "slösa" så mkt tid för bara en kvart..men samtdigt så ska man ju inte klaga...är ju för 17 ledig idag annars...så det är bara se glad ut ändå...ännu gladare åt att hösten ser relativt lugn ut...beroende på hur man ser det...heltidsstudier var på 360 för höstterminen, jag kommer läsa 400 poäng..andra kommer få läsa ännu mer...jag kunde plocka bort ett ämne nu på hösten, arbetsmiljö och säkerhet på 50 poäng...Det som blir skönt med det är att jag kommer ha en del dagar ledigt...skadar ju aldrig, försöka jobba dom dagarna...sen slipper jag troligtvis praktiken nu på hösten, eftersom jag jobbat så pass länge, så får validera bort den, 6 veckor ledigt, dom kommer jag inte undan praktikuppgiften, men att ha 6 veckor å göra en praktikuppgift ska man ju inte klaga på...så då blir det oxå att försöka jobba så mkt som möjligt=)Få in lite pengar lagom till jul...kan ju aldrig skada=)Hon trodde iaf att jag inte skulle behöva göra praktiken, hon skulle bara prata med sina kolleger om det..
Nu har jag iaf lite tid hemma, ganska skönt faktiskt=) Åker väl runt 12 hemifrån sen, kan bli lagom..=)
Så nu ska jag ta mig tid å läsa lite bloggar=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0