skolan

Idag trodde man det skulle sätta igång då..men nja får man väl säga...mer info, gå runt i skolan å få en uppgift, en liten en men ändå så jag känner att man får tänka lite...började lite smått med den i skolan, men ska sätta mig å göra klart den sen, eller imorrn. Onsdag ska jag in till skolan för möte med läraren, blir nog bra, prata av sig vad just jag vill med utbildningen osv... Klassen då...jo, än så länge vet man ju inte så mkt om så många...en till man bytte några ord med verka vettig hon med, några andra, men det blir nog folk som man inte har så mkt gemensamt med...så är det ju alltid...
Jag skulle iaf tro att den här skolgången kommer att bli bra, trots att jag egentligen inte gillar att plugga, men med bra klasskamrater, som nog en de iaf kommer att vara, man behöve ju inte vara kompis med alla, bra lärare, bra tider..det gör mycket faktiskt... På fredag iaf sa hon att första lektionen kommer att vara...kul, få lära sig lite=)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0