söndag då..

God morgon...
Ursäkta dålig uppdatering...igen...Men var ju inte hemma ngt igår typ...tränade...lite känns det i armarna...å sen hem till mamma å pappa, mamma å jag åkte å handlade lite, sen hem till dom igen, promenad, sen hämtade jag upp Johan å sen åt vi, grillat, mums=) blev lite dricka oxå=) å sen tårta, en jätte god med vit choklad. Kom hem vid halv 12 igår kväll, så orkade inte rikigt slå igång datorn för att blogga då..
Idag blir det en lugn dag...lite städning, mkt plock som är framme..brukar bli så efter en Ullareds resa...men det kan ju inte ligga framme i evigheter...Johan tog hand om disken nu på morronen oxå...som legat enda sen i fredags eftermiddag *skäms* Jag var iaf trött idag, så jag vakna först vid 10 i 10 när mamma ringde...skönt att sova lite längre, men ändå är jag trött...kommer nog dock piggna till framåt eftermiddan kvällen, så får väl vara trött på förmiddan..inte hela världen...
Återkommer väl lite senare när jag vaknat till mer.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0