svälld mage

Idag är magen extrem sväld och jag mår illa...blir myspys det här..undrar om det beror på värmen eller vad det är...Inget roligt alls iaf=(
Hade ingen lust alls att gå upp idag, inte Johan heller...men, nån måste ju upp å jobba å göra jobbet som ska göras tidigt oxå...å jobbar man på andra sidan stan å ska åka buss, iaf i mitt fall, ja då måste man bege sig upp tidigt...får ta mig en lur när jag kommer hem tror jag...eller om man då skulle lägga sig i ett bad...den som lever får se..
Går till 15 idag, sen är jag ledig tills på måndag, fast helgen kommer säkert gå skitfort då vi ska iväg imorrn å så...nåja skönt med lite ledigt iaf...=)
Ha en bra dag, njut av solen ni som får va lediga och fortfarande har sol..här ser det ut att bli en toppen dag...
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0