teleförsäljare

jag avskyr i vanliga fall telefonförsäljare...å då menar jag verkligen AVSKYR.... Men, precis nu rindge det en..ser ju på nummret om det är ett sånt...tänkt direkt...morr...orkar inte...nåja, jag svarar, annars ringer de ju om å om igen, de ger sig ju aldrig om man låter bli å svarar...så en halvsur annica svarar i telefon...å en heltrevlig dam sitter i andra luren...en sån där perfekt försäljare som säkert säljer till 70% av alla hon ringer till eller nått... Ica kuriren 14 nummer och en sån där digital köksvåg som mätte mer till 1 gram så man kan ha den som brevvåg oxå, detta och ingen premunation efter det om man inte vill, men behöver inget säga upp eller så iaf, för 149 kronor, inget frakt eller ngt...Det är ju lixom 10 kr per nummer + en våg...tidiningar är ju allitd kul att bläddra i, så jag gav henne den provisionen...Det är ju inga direkta pengar...Klart, vi kommer väl ha lite mindre pengar nu då när jag pluggar...inkomst från csn på 2500 ca...å lite jobb hoppas jag på...Men, ett stor men, jag slipper köpa några böcker, iaf den här terminen, får låna böckerna av rara T, som jag ska till imorrn, en himla massa pengar att spara ju...=) Så då känns 149 kr som ingenting=) Å så har jag gjort en telefoförsäljare lite glad oxå...då får hon in några kronor extra som hon kan lägga på sina barn eller nått...=)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0