tiden går så fort

Då har den eftermiddagen och nästan hela kvällen gått...efter att vi hade ätit så kom mamma å pappa upp ett tag, på lite fika å så..kul de kommer upp, ofta som vi är där, men det blir inte så ofta de kommer upp hit, så det är jätte kul när de väl kommer=)
Skönt är det att få vara ledig imorrn, fast sorgligt att det bara är 3 dagar kvar på mitt vikariat nu..har ju varit skönt att veta vad man skulle göra...men å andra sidan så vet jag ju nu att jag kommer ha skolan varje vardag...ska jobba lite helger är det tänkt, men vet ju iaf att det bara blir dagtid på vardagar...eller ja...blir väl säkert en del att sitta å plugga på kvällar med, men det blir ju inte på samma sätt som att jobba...är ju bara 1½ vecka kvar tills jag börjar...lite nervöst börjar det allt bli, men kul oxå=)
Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0