tisdag

God morgon!
Jag är riktigt trött idag, men ska med mamma å träna, hon kommer visserligen inte p hämtar upp mig förrän runt halv 9, men ska ju gärna ha piggnat till lite...får väl ta mig en timmes vila i eftermiddag eller nått...fast det är ju möjligt att man piggnar till sen efter träningen.
Så idag då, först blir det gymmet ett tag, sen hem å fixa mat, baka ska göras, vila ska väl oxå kanske göras, får se om jag känner att det behövs...det visar sig.
Har haft fönstret öppet i natt, som alla andra nätter, men har  vare ganska kallt ute i natt, bara runt 10, så när jag vakna å börja röra på mig frös jag så jag vet inte vad...kände inte att det var så kallt när jag vakna å har inte frusit när jag sovit, men har vl legat på nått sätt så jag fått mig egen kroppsvärme lixom. Inatt tror jag iaf att det får bli täcket och inte bara påslakanet.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0