vad har man gjort

Ja vad har man gjort sen jag satt här sist då...pratat med mamma, pratat med johan 2 gånger och pratat med farmor. Kollat på en film, fast halvsov framför den...trött ju...duschat, piggnade tyvärr inte till ändå...
Johan slutar om ca en timme, tror jag att det var..skönt, slipper man vara ensam mer...vissa dagar är det skönt att få vara ensam, vissa dagar är det rikigt jobbigt istället.
Fast eftermiddan lär ju bli lagom kul, tvättstugan...å vad jag skulle vilja ha tvättmaskin i lägenheten...
Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Tycker du om One Tree Hill? Saknar du avsnitten ibland? Gå då in på min blogg och ha chansen att buda hem säsong 1 och 2! :)

2008-08-28 @ 12:18:09
URL: http://idoehood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0