3 timmar utan paus

Då var arbetet klart...3 timmar i sträck, helt slut i huvet är jag nu...men å så skönt det är nu när arbetet är utskrivet och klart=) Känns så hopplöst ibland. Trodde inte det skulle ta sån tid...nåja...det var ju vad jag skulle göra idag...Nu är det ju massor kvar av dan..men ork fattas...
När Johan kommer hem ska vi åka å handla...skulle tro det blir city gross, göra en storhandling.
Innan dess skulle det ju inte skada om jag tog disken..så är väl så illa tvungen känner jag...lika bra att får det gjort lixom.
de sista julkorten ska göras oxå, känner att jag vill ha iväg dom snarast, skönare att vara ute i tid än att skicka dom i sista stund.
Men först ska jag sitta här en stund, sen en dusch.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0