alla tänder kvar

De stal inga tänder för mig...men har inflammation i tandköttet vid visdomstanden som då är ganska svullet så jag biter..men nu har de sköljt ur vid tandköttet och jag fick köpa mig nån vätska som jag ska sköjla morgon och kväll med i en vecka så ska det vara bra sen...bara hoppas på det bästa=)
Blev julite billigare så här oxå, 240 för det de gjorde och sen den där munsköljen för 59 tror jag den kosta...dra ut tanden kostar ju lite mer...

Är hungrig som ett as...får snart äta, 2 timmar utan mat va jag tvungen att vara, men det har snart gått de där 2 timmarna nu=)
Ska ställa mig och göra köttbullarna till jul, lär bli stående där ett bra tag...så kanske tar mig en köttbulle eller två=)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: ROXY

ajaj, de lät inte skönt :<

gick de bra för dig?

jag är personlig assistent :>

2008-12-19 @ 19:07:37
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0