borde sova

Jag borde gå och lägga mig...jag är dötrött samtidigt som jag ska upp imorrn, inte rikigt lika tidigt som idag, men iaf vid halv 8, ska lyssna på föreläsning, kommer en de tagit in som ska föreläsa om missbruk, rasism, grupptryck och typ liknande...sånt där är alltid intressant att lyssna på, folk som varit med om allt med tagot sig ur. Så vill ju vara pigg imorrn.  Jag har bara så svårt att komma i säng när Johan inte är hemma, å han är ju inte hemma förrän vid halv 12...då hoppas jag verkligen att jag sova...funderar på att lägga mig å läsa en stund...fast jag har ingen bok att läsa just nu, så det får bli en kalle ankas pocket...japp, lite barnslig måste man få vara=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0