brända mandlar

Nu har jag gjort det värsta julgodiset av dom alla...
Brända mandlar.



Inte den bästa bilden egentligen..men men...
Anledningen till att de är jobbiga att göra är att de står på spisen i ca 20 min å hela tiden måste man röra...det blir jobbigt efter ett tag, å sen när man hällt upp dom på plåt för att säras på och svalna, det tar oxå en hel evighet att göra...men men, de ser så fina ut när de är färdiga så då är det värt det, även fast jag själv inte äter dom...Men man måste ju ibland göra saker för andra oxå, tycker iaf jag=)
Nu är det bara ca 3½ timme kvar tills Johan är hemma, mindre än 2 timmar tills idolfinalen är...så snart finns det annat att roa sig med=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0