champagnemousse

Nu är då efterrätten tills imorrn klar..campagnemousse på en slags sockerkaksbotten...de ser inte ut som jag hade tänkt mig...smaken vet jag inte vad jag hade föreställt mig..ok smak men nåja...har bara smakat moussen, kanske godare när man äter den med den där sockerkaksbotten...De får iaf duga...Som sagt, smakade ok.
Systemet var verkligen urplockat...det fanns inte mkt alls...de stod å plockade upp massor, men de han knappt få upp ngt ändå, för folk rev i kartongerna...de kunde lika gärna bara ställa fram kartonger...=) Köerna inte jätte långa, fort gick det iaf...skönt det, inte kul att stå i evigheter i kö ju..
Inget på tv ikväll, så tror vi får dra igång nån film, så blir det säkert sängen ganska tidigt..Johan får börja tidigare än vad som var tänkt från början...får börja tidigare, sluta tidigare med 1 timmes mer betalt...så är ju helt ok.
Ha en bra kväll kära läsare.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0