denna dagen

Då var den här dagen snart slut...Hållt igång hela tiden känns det som...gjorde ju pepparkakorna, pirogerna, julkorten, pratat i telefon med mamma i typ en halvtimme, å med terese i 1 timme å 15 min..å så har jag äntligen slagit in alla julklappar som vi köpt än så länge...köket känns helt ok städat...hade tänkt dra fram dammsugarn, men jag har inte orkat, drog iaf fram sopkvasten så man kunde bli av med de värsta smulorna och allt grus i halen...
Jag är nu trött och har ont i ryggen...
Johan kommer hem vid 8 och då ska jag ha mat klar...men det blir väldas enkel mat, lövbiff pommes och rödvinssås...så behöver inte göra så mkt själv...slömat..men oj så skönt att göra sån, gott är det ju oxå.=) En flaska vin blir det till oxå...=) Så dagen kommer kännas bra när vi äntligen sitter å äter där framför idol=)
Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0