denna kvällen

Då var den här kvällen snart slut..ska glo lite på tv. sen blir det sängen för min del..som vanligt är jag trött som tusan...Men imorrn är det inte mkt till skola, 20 minuters betygssamtal, inget jobbigt precis..fats kul å veta vad det blir för betyg måste jag ju säga=) Vilket fall så vet jag att jag inte är underkänd i något iaf. Börjar se fram emot vårterminen, läsa medicin, vård och omsorg och omvårdnad, de två sista tror jag går in ganska mkt i varandra...Det ska bli kul, sånt som man ju har en del gratis redan innan, precis som denna hösten, nästa höst blir det väl det samma med då jag ska läsa geriatrik bla, kan man ju en del om iaf. =) Det blir så mkt roligare tycker jag när man känner igen det läraren pratar om, det blir oxå mycket lättare att göra uppgifterna. Måste ju dock säga att jag från början kände att varför ska jag gå detta, jag kan ju redan allt, å ja, mkt kan jag, men det finns mkt bra med denna utbildning, man får en annan förståelse för människor över lag. Sen ska man ju oxå få lära sig ta blodprov och kolla blodtryck å sånt...lite svårare saker helt enkelt, men det ska nog bli bra ändå=) Stormtrivs med att plugga till uska, det är roligt, och sämre blir det ju inte av att gå i en så bra klass=)
Nu ska jag förbereda videon så jag kan spela in room service till Johan.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0