dessa rubriker...

Nu står jansonen i ugnen, toan är ren och fräsch...skönt...nu är det bara om jag skulle göra de där mintkyssarna eller inte...hum...avvaktar ett tag till så får vi se vad jag känner för om en liten stund.
Ont i ryggen har jag...så härligt så...Trött är jag oxå...fick ju inte så mkt sömn i natt då Johan aldrig ville sluta snarka...å blåste det gjorde det bra länge, men till slut så somnade jag iaf, så fick mig några timmar, man ska väl inte klaga...
Se när posten kommer idag...igår trodde jag inte det skulle komma nån, vi brukar få posten nån gång mellan 12-13, när klockan hade blive 15 igår tog jag förgivet av att vi ingen skulle få.. för visst att de är sena nu, men inte så sena tänkte jag, men runt 16 då damp posten ner...mkt övertid de måste få så här vid jul egentligen...
Förväntar mig ingen post än på länge...fast undrar om det kommer några mer julkort...ev ett till, annars tror jag inte det kommer fler...finns ju de som skickat med mail i år...dom som gjort det lär få tillbaka via mail nästa år...Så får det bli...
Tror jag ska lägga mig en liten stund på sängen och sträcka ut ryggen lite.
Kram kram



Kommentarer
Postat av: evelina

svar: nej det är inte så kul. men det tillhör ju julen liksom ;P

jo det är bra. med dig?

2008-12-23 @ 15:20:54
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: ejmis

Ja vi har verkligen fått en vit jul i år =)

God Jul!

2008-12-23 @ 17:40:28
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0