God morgon

Fredag...alltid ngt speciellt med fredagar=)
Idag tänkte jag mig baka piroger...hum...fast frågan är om jag orkar...eller om jag ska vänta tills på söndag...frunderar en liten stund till innan jag måste bestämma mig och ta upp köttfärsen ur frysen.
Ska iaf spritsa kristyr på en del pepparkakor, framför allt den stora som ska hängas i köksfönstret...ska försöka orka leta fram kameran oxå, har ju lovat bild på pepparkakshuset ju..

Tack mamma och syster för igår, det va kul att baka tillsammans med er=)
Sen när pappa kom hem så åt vi tillsammans, bara vi i familjen, mys faktiskt=) När alla 4 är samlade.

Idag har jag typ hela dagen ensam hemma...mindre kul, Johan ska snart åka, sen kommer hem inte hem förrän vid 8 ikväll, mindre kul måste jag säga...

Skriver mer senare.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0