godis

Nu är knäcken gjorda..blev så där...smakade inte så mkt även fast jag tog i en massa kryddor...men men..här är de iaf:



Bilden blev visst lite suddig..jaja...det blev fler alltså..

Sen hitta jag nått recept på chokladfudge med marsmallows i...brukar bli gott..



Här står smeten och kokar.



Chokladen är hackad och ska snart ner i smeten.



Upphälld i form, så nu ska den bara stela oxå..kunde visst ta någa timmar...men väntar på att det ska svalna lite så kör jag nog in den i frysen en stund, alltid skönt att skära och göra det klart helt och hållet.

Funderar på om jag ska ta å göra lite brända mandlar oxå...frågan är bara...finns orken...hum...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0