hemma

Har inte vare hemma idag, efter skolan åkte jag till mamma å pappa, fick lite mat där å så...å så kladdkaka framåt kvällen, mums=)
Kände inte för att åka hem till en tom lägenhet och laga mat till mig själv och sitta där ensam och äta...Kom hem för en liten stund sen, ska väl snart kolla om det är ngt på tv ikväll, Johan slutar vid 9, så han är väl hemma vid kvart över eller nått, så idag lär jag vara vaken när han kommer hem.
Imorrn är det skolan igen, då börjar jag halv 9, så då är det upp vid 6 igen..men det funkar..torsdag har jag bara betygsamtal i 20 min å fredag ledig...skön vecka=)
Idag hade vi föreläsare som pratade om missbruk, nasism, grupptryck och sånt, intressant men så hemskt...det finns ju så nära en fast man inte mkt av det märker.
Nu innan jag slänger mig i soffan ska jag kolla lite bloggar.
Kram och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0