hemma en stund

Det var en jätte fin avslutning, eller de första 2 timmarna var mest spex..alltid kul=) Få skratta lite...sen släpptes anhöriga in å de som tog examen fick komma fram...dom grät och en annan hade svårt att hålla tillbaka tårarna oxå...om ett år är det vi som står där..=)
Den varade ju iaf ett tag..längre än jag trodde, så har precis kommit hem..Johan dyker väl upp snart å sen är det bara iväg ett tag...få lite mat i sig..=) De bjöd på tårta på avslutningen, den såg sååå god ut, å jag som inte brukar gilla tårta ens..=) men jag våga inte ta..eftersom magen inte rikigt vill va med när jag äter mjöl...hade ingen lust att riskera att behöva rusa iväg på toa...Så va snällt utan, trots att den såg så god ut.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0