liten paus

Känner jag behöver en liten paus nu...Städat, dock toan kvar, men den tar ingen tid=) Slagit in Johans julklapp oxå...ska väl snart sätta fart med disken som står och sen göra jansonen, medans den står i ugnen är det ju perfekt att städa toan..

Jag har ju som ni säkert märkt en ganska knasig karl...men man slipper iaf ha roligt...=)
Han ringde förrut, fast jag hörde inte för jag dammsög, hörde sista tonen, men då hade han lagt på, så jag ringde upp, så frågar han: Var du ute?
Jag: Nej jag dammsuger.
Han: jaha, vad gör du då?
Jag: jag dammsuger sa jag ju.
Han: ja visst ja.
Så pratar vi lite å när vi ska lägga på så frågar han:
vad ska du göra nu då?
jag: jag ska dammsuga klart, vad tror du?
han: ja visst ja

Tror inte alltid att han lyssnar på vad jag säger... eller vad tror ni? Eller oxå är det så att han är så fruktansvärt glömsk...så kan det vara...



Det gör inget att du är lite knasig ibland älskling, jag älskar dig ändå=) ALLTID=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0