min rygg

Jag har verkligen sååå ont i ryggen...fast det lär vara träningsvärk för det gör lika ont i armarna...

Nu är här städat...alla julklapparna inlagda på plats, de kan ju inte ligga framme hur länge som helst..även fast det brukar bli så hos oss...men det är så tråkigt, får det ju aldrig att se städat ut då.
Dammsugarn och jag har blive bästa kompisar...hittar en massa smulor och skit lite här och var...då är jag framme...det där fick man blunda lite för förrut, inte orka jag dra fram den stora jobbiga dammsugarn då...men med denna som står där så snällt, alltd laddad och beredd att göra vår lägenhet ren och fin.
Har även gjort iårdning så fina brödboxen fått en bra plats. Ändrade lite med micorn å så...vill helst ha brödboxen upphängd, men ingen större lust att göra fler hål i väggen...så den får stå som det är nu...nästa längehet ska det dock upp på väggen..=)
Johan kommer hem om nån timme nu...då ska vi slänga i oss lite mat, sen ska vi iväg och handla, få hem lite mat, som inte är julmat..

Kom på en HEMSK sak...om en vecka ska jag till tandläkaren...laga hål då...hur kul är det då...gör både ont, är obehagligt och svindyrt...usch...men men, det är lika bra att sköta tänderna och laga de hål som bli, det blir bara värre i slutändan annars...när tänderna är helt trasiga och man måste byta ut dom, dessutom ha en sån tandvärk att man kanske inte ens kan äta fast föda...nej, då tar jag hellre plågan.

Kram på er.



Kommentarer
Postat av: ROXY

haha, wii sport är ju sjukt kul ;)

vann du då?

2008-12-26 @ 17:52:22
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: ROXY

hehe, okej ;)

du får träna upp dig tills nästa gång :D

vad gör du ikväll då?

2008-12-26 @ 19:58:16
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0