Tisdag

Kom hem för ca en halvtimme sen...vilken tid det tar att åka hem när man ska åka buss...usch usch...
Hade tänkt att blogga imorse, men då gick det ej att komma in...så kan det vara.
Hemsk dag på jobbet har det varit, så det var riktigt skönt när klockan var ett och jag fick gå=)
Tänkte göra klart julkorten idag egentligen, men har inte rikigt orken...plugga skulle jag oxå behöva göra, men får ta det imorrn istället...har ju hela dan imorrn så ska nog hinna med en hel del då...Städa skulle jag behöva oxå..tar det en annan dag...Ingen idé att hålla på när orken abslout inte finns, blir inge bra då ändå, jag har ju ändå tiden att fixa med sånt där en annan dag=)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0