varmt

Det är jätte varmt i denna lägenhet...eller oxå är det jag som är varm...för kollar man termometrarna är det inte mer än ca 21 här inne...så ganska normalt...men jag svettas som en ko...å värre ska det ju då bli eftersom jag snart ska iväg å träna oxå...nåja...får komma ut i kylan en liten stund först..
Jag blev lite sur på dom här idag...de kom å tömde kontainrarna precis utanför vårt fönster halv 7 imorse...å det låter ju ganska bra...härligt att vakna till...skulle dock önska att de åtminståne kunde vänta till efter 7...för det kommer lappar om att vi hyresgäster ska tänka på att vara tysta mellan 22-07...men dom får väsnas hur mkt dom vill...nåja..
Förlåt för så dålig uppdatering..men har helt enkelt prioriterat att umgås istället. Det får väl vara så nu under jul och nyår så får jag bättra mig sen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0