God morgon

Tisdag morron...Trött är man..men jobbar kort dag, så det ska väl gå på nått sätt ändå...
Det värsta idag blir att gå till bussen, för det regnar för fullt...usch...som tur är så blåser det inte iaf, inte så där hårt åt minståne, så kan ju ha paraply...alltid ngt.=)
Idag efter jobbet kommer mamma å pappa å hämtar upp mig så ska de med hem å hjälpa oss laga en stol som snart går i sär, så där lagom kul att sitta på om den skulle gå sönder...
Igår förresten, min första dag efter sjukskrivningen som jag inte hade huvudvärk, så skönt det var, får hoppas att det fortsätter så, blir ju så mkt lättare att jobba utan att det känns som huvet ska sprängas.
Ska snart göra mig iårdning nu.
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0