hatar tråk

Sitter å har så extremt tråkigt, Johan kommer hem om typ en timme...inte så lång tid kan man tycka..men jag känner att det är evigheter...
Varmt är det fortfarande, gnäller gör jag..å kommer fortsätta...skulle vilja öppna upp balkondörren..men det kommer bara in en massa getingar, å jag är ju så jäkla rädd för dom...igår va johan på toa å det flög in en äckelgeting...jag bara skrek å la mig under filten å skaka...haha...johan trodde jag slagit mig eller nått...men det va ju värre...va ju en geting här inne ju...så ne, öpnna upp när jag är ensam hemma, det gör jag inte...får skaffa nått sånt där insektnät tror jag...för jag pallar knappt värmen...det är fasen typ 28 grader här inne...orkar man? ne...
Så tråkigt har man, ensam är man, varm är man och trött är man...japp, livet är på topp just nu...=)
Kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vill inte heller klaga, men va fasen (= Idag har det varit olidligt varmt.



Getingar är det sämsta på sommaren, fy fasen!

2008-07-31 @ 19:24:20
URL: http://metheone.blogg.se/
Postat av: Jonna

:/

2008-07-31 @ 20:07:29
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0