matdax

Johan gick för ca 45 minuter sedan...jag blev sittandes här...men ska väl ta å laga till mig nån mat...måste ju äta ngt innan jag ger mig iväg. Får bli nån kyckling å ris idag. Går snabbt att fixa, å gott är det ju=)
Skulle väl egentligen vilja ligga i solen å ha det bra, men tror att huden ska få vila tills på söndag, då jag kan ligga några timmar igen, skulle ändå inte hinna ligga så länge idag om jag gick ut nu...Blev liite röd igår efter alla timmar i solen, men idag är det inget, så kan väl knappt påstå att jag brände mig, Johan däremot brände sig på smalbenen och har var fortfarande ganska röd idag...så kan det gå..
Ne, nu ska jag fixa lite mat så jag slipper jäkta sen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0