mörrn

Tisdag då...jag har klarat natten utan att bli sjuk iaf...man får bara hoppas...man kan ju slippa smitta om man har tur=)
Hade först tänkt gå upp halv 6 idag, men när klockan ringde så var det helt omöjligt att ta sig upp...så ställde klockan på en kvart till å sen när det var dax, då kände jag mig utvilad...inte för att den känsla höll i så länge...för nu känner jag mig halvdö igen, men kom ju upp iaf, alltid något ju=)
Börjar så snart bli dax för mig att göra mig iårdning..ska gå hemifrån om ca en halvtimme...Går bara till 13 idag, sen ska jag hem å vattna lite hos mamma å pappa, å sen ska jag bara hem å vara, läsa, glo på tv:n, äta måste man väl oxå... Och imorrn, då blir det sovmorgon tills jag vaknar, då ställs ingen klocka...*längtar*
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan!



Jag vann Sveriges största bloggtävling, och priset var bl a en egen hemsida och en helt ny design av min blogg med nya funktioner. Nu är den äntligen klar, kika gärna förbi och säg vad du tycker om den :)



www.hannnah.se

2008-07-22 @ 06:19:42
URL: http://hannnah.se
Postat av: Camilla Aggeborn

Godmorgon sötnos. Ursäkta nu mig men jag tänker skicka reklam här för att detta är något man inte kan missa!



Vill du missa chansen att få gratis biobiljetter genom att besöka sidor? OM INTE? http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687

2008-07-22 @ 06:20:23
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0