nu bara slöa en stund

Nu har man vare igång ett tag, städat lite, diskat, lagat mat, ätit så klart..ja, började vid 10 å är klar ni vid 12, nu tänker jag inte göra mer än att bara diska upp efter mig, men det gör jag om en stund, ska bara slöa just nu, ska ju jobba sen...får ta det lite lugnt så jag pallar jobbet oxå..men det ska nog gå bra=)
Alltid skönt iaf när man får lite ordning på lägenheten, vi har inte alltid så himla städat, så skönt när det väl blir det, nån gång i veckan så där blir det rycket...tänk om man kunde plocka å va så där duktig varje dag, då skulle det ju inte vara så mkt att göra varje gång...men vi prioriterar annat, att få umgås å så.
Ska bara ta å kolla runt lite på internet nu...
Ha en bra eftermiddag å kväll, å håll tummarna för mig att jag slipper gå till bussen i ösregn..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0