somnade

Var visst lite trött...somnade till nån timme..skönt, men nu när jag tittar ut har det dykt upp en del mörka moln...ska dte komma regn i kväll måne tro...nåja, det spelar inte så stor roll hur det blir..va hemma hos mamma å pappa förrut, fast de var inte hemma, men lovade att dra in deras markis som vare ute nu när det regnat så fruktansvärt de sista dagarna, nu när den äntligen var torr var det lika bra att dra in den eftersom det ska komma regn imorrn igen, kanske redan ikväll...
Så passade på att sola en stund där med, fast det blev inte så länge, för det kom så mkt moln, så blev nästan kallt att ligga...synd..man får verkligen hoppas att det blir finare väder nån gång...trött på att det är så här nu..
Får se om jag orkar om en stund, tänkte mig att jag kanske skulle baka lite, lite småkakor, bra att ha i frysen, Johan har nämligen tömt våra frysar på alla gamla kakor å bullar å sånt, ja sånt som legat typ över ett år, sånt vi ändå aldrig lär äta av eller bjuda på...men nu när vi inget alls har i frysen på kakfronten kan det ju bara bra att baka ngt iaf, å småkakor håller sig ju nästan hur länge som helst... sånt gillas=)
Bara se först då om jag får lite energi åter...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0