stålande sol

God morgon..
Stårlande sol idag, fast tyvärr fick jag inte vakna till den, för jag hade dragit ner persenerna igår kväll och dessutom vinklat dom så inget ljus kommer in, brukar i vanliga fall inte alls ha persenerna nerdragna, bara för solen, för det blir ju så fruktansvärt vamt när solen ligger på en hel eftermiddag. Nu låter det som jag klagar på värmen igen, och ja, i vissa lägen är det inte skönt med värme, så är det bara, när man ska sova tex, helst skulle jag vilja ha 15 grader eller nått..men det är ju omöjligt att få...
Idag vet jag inte rikigt vad som ska göras...Johan kommer hem om ca 4½ timme, innan dess ska jag väl ta mig ut på en promenix, nej, det är inte så skönt i gastande sol, men vill ju ta vara på solens strålar...lägga mig å sola vore det skönaste, men att lägga mig själv på gräsplätten här, nej tack, 3 stora hus, ca 150 lägenheter riktade åt det hållet, nej, där lägger jag mig inte, är inte så många som brukar göra det, nån enstaka ett par gånger under en sommar på sin höjd.
Fast mest blir det nog slappa mig igenom förmiddan känner jag, är så trött...Kunde ju ha sovit längre, men så vaknar man på nått lustigt viss å kan inte somna om, trots trötthet...lustigt det där...
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jo det är ju så det tog mer än 12 timmar för oss :)

2008-07-23 @ 10:25:29
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0