blir livat ikväll..

Ganska mkt liv i huset ikväll...fest lite här å var låter det som..nåja...
Haha, måste berätta ngt kul...
Det satt två tjejer på bussen nu när jag skulle hem från jobbet...
De satt å delade på en öl, dom va kanske 15-16 år eller så där...
Så säger ena tjejen:
-Ne nu måste vi faktiskt spara på resten av ölen tills vi har vare å kissat.
Den andra tjejen:
Varför då?
Först tjejen:
Jo, men aså, när man kissar så kissar man ju ut all alkohol, å då måste vi ju ha kvar så vi kan fylla på.
Andra tjejen:
ja visst ja, det måste vi.

Herre gu, jag höll på å börja apflabba när jag satt där...dock satt jag brevid, så hade väl kanske inte vare så populärt..Men så tänkte jag efter...är jätte noga med detta att inte köra bil efter att man drucke å så där...jäkla larv, det är ju bara gå å kissa innan ju, så försvinner ju alkoholen...=)
Tänk om det kunde vara så bra...=)

Lustigt det blev..helt plötsligt blev det kursiv stil, å går inte att ändra på...nåja, går väl å läsa ändå...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0