f*n vad jag har ont

Måste få gnälla lite...
Har haft int i ena hälen ganska länge, ont när jag sutte eller legat å ska börja gå, gjort jätte ont några steg å har fått halta mig fram..men idag har det blivit sådär 700 gånger värre, å nu räcker det med att jag gör en såna vila med hälen att jag bara lyfter benet lite å sen sätter ner foten igen, då är smärtan där, å varar mkt länge än bara ett par steg...så har börjat fundera på om det kan vara hälsporre å satte mig å sökte lite på internet på detta om hälsporre...å jo..möjligt så är det det, å i så fall har det gått ganska långt...Får fasen ta mig till läkarn på måndag, eller iaf ringa å försöka få en tid...måste ju få hjälp om dte nu är hälsporre, lite olika metoder som finns såg jag, nån strålning, å kortisonsprutor, vilket jag inte vill börja ta, har det gått allt för långt kunde de vara tvungna till kirurgiskt ingrepp till å med...kul kul...är väl inget större..men gissar på att det kan bli bra jobbigt att gå ett tag då...
Men man ska väl inte tro det värsta..får gå till läkarn först. Kommer väl sen få bli att köpa speciella inlägg å sånt oxå, om det är hälsporre...nåja...det löser sig...bara känner att jag orkar inte detta..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0