förvånad

Mamma hamnade mitt i en biljäkt idag...mkt tragisk upplevelse för henne då hon var jäkligt när att bli påkörd både av biljäklen och poliserna... å så vill man ju läsa om hur det gick med den där jakten..å det står fasen inte ens nån liten artikel om det...troligen för att det är helg,,inget som uppdateras då...men man blir ju så irreterad, vill ju veta om de fick tag på den där eller inte.
Mamma som var helt skakis efter, tyckte så synd om henne, usch... kan inte vara kul att hamna mitt i.


Ne, nu ska här sovas...Johan är hur trött som helst, jag har börjat piggna till...övertrött skulle jag väl tro då...så får bli sängen..så man kommer upp nån gång imorrn oxå...
God natt.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0