heeej

Hemma, har vare det ett tag, men johan va ju hemma på sin rast när jag kom hem, så vi åt lite å så, hade ingen lust att sitta vid datorn när han va hemma, men nu är han iväg igen, å jag ska ta igen några dagars bloggläsande, har bara läst några få bloggar de senaste dagarna, de som uppdaterar en himla massa, man kommer aldirg ifatt annars, men nu ska jag ta  å gå igenom alla mina favoriter.
Skulle ju egentligen vara skönt att sitta ute, men fortfarande förkyld ju, så då är det inge bra att sitta i solen å låta bakterierna frodas..
Imorrn är det nationaldagen då...blir det lite mer att göra på jobbet...men samtidigt är det ju lite roligt, duka fint å sånt där...göra lite bakelser å så där...Och samtidgt så är det skönt att det ä fredag, slutar 13, då ska jag åka hem, för att sen åka till mamma å pappa, vi ska grilla å så...mumma å myspys=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0