helt slut nu

Nu är man hemkommen..blev en lång dag...vi började städa vid 9, var färdiga strax innan 12, så gick ju ganska fort ändå, men vi var ju 4 st som städade, skönt att det blev färdigt iaf=)
Sen fick Johan komma å hämta oss å alla grejer, så åkte vi hem te sandra å anders, gick å köpte fika å mumsade i oss, man va ju bra sugen kan jag lova=)
Sen gick vi in till stan, sandra å anders skulle fixa lite å mamma å jag gick runt...blev lite affärer, där vi fastnade längst var på hemtex, där jag köpte gardiner till vardagsrummet, duk till soffbordet, 2 ljusstakar å 2 st handdukar, ska försöka få mig ork att stryka å sätta upp allt sen, så om jag orkar det idag så kan jag ta kort å visa sen.=) Det va billigt på hemtex, halva priset på allt, sånt gillas=)
Innan jag gör ngt annat nu dock ska jag först sitta här å slöa 10 minuter eller så, sen ska jag ta mig lite mat, å sen ska jag försöka ta mig ork att få upp allt nytt, så har Johan ngt att titta på ikväll när han kommer hem. Måste dock hinna färdigt till 7..vill ju se unga mödrar då, men det tar ju inte så lång tid att stryka å sätta upp gardiner, så det hinns säkert med.
Lite ont i huvet nu, blir det när jag vare igång länge, men jobba ska jag nog klara av utan problem, har ju bara 3 dagar den här veckan oxå, så får ju börja lugnt, klagar jag inte på kan jag lova=)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0