hemma

Eller har vare hemma nån halvtimme...skönt, nu är det bara imorrn kvar, å då har jag ju kort dag, deesutom börja 8, då är så mkt redan gjort när man kommer, bästa tiden att börja...så är det bara.
Lite jobbigt är det..jag som var så trött förrut...har ju så klart piggnat till, blev pigg typ direkt när jag kom till jobbet, skönt det visserligen, men inte så bra nu...behöver ju sova, nåja, bara jag kommer i säng till 12 iaf, känns som det är huvudsaken, får sova ca 6 timmar då, det klarar jag mig på...
Nu ska jag se om det finns ngt att kolla på på tv:n..
Kram å god natt,

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hej!

Ursäkta om det blir lite reklam nu, men tänkte bara upplysa dig om att jag har en bloggdesign till utlottning nu, så om du gillar rosa och vitt så kolla in den :)

2008-06-14 @ 22:25:01
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Lycka till :)

2008-06-14 @ 23:11:28
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0