jobbigt

Börjar bli trött på detta nu...att inte kunna prata normalt tex, stundtals så känns det å låter det som om rösten är pvg tillbaka, men så helt plötlsligt så kommer det inte mer än en svag viskning när jag försöker prata...Johan tog å köpte strepsil te mig, men om de hjälper det vet jag inte...kanske behöver ät några innan man märker skillnad...egentligen skulle man väl käka bafucin, men de är ju s extremt äckliga, att jag kan ha en i munnen typ 15 sekunder, sen måste jag spotta ut...för de är så vidriga...så när mamma sa att dessa va lika bra så öka förhoppningen...å kanske...känns ju att de bedövar lite, å själva halsonten blir väl något bättre...men hesheten vet jag inte hur jag ska bli av med, får väl sen när Johan åkt igen bara hålla tyst, ngt som är svårt även när jag är ensam hemma, så härligt att dra igång radion då ju å få skråla ut...det ska jag väl undvika idag.
Vill så gärna kunna prata någorlunda imorrn..kommer bli jobbigt på jobbet annars...prata med halvdöva damer när man inte ens kan prata normalt...nåja, det löser sig väl. Förkylningen i sig annars är väl något bättre, fortfarade väldigt snorigt å så där, men ändå bra mkt bättre än det har varit.. Så bara hålla tummarna för att jag är bra imorrn=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0