känner mig bakis

Jag är så trött så jag på nått sätt känner mig bakis, ögonen bara hänger..eller ögonlocken då... Obehagligt att känna sig så trött kan jag lova.
Får väl se hur det går på jobbet..haha, somnar nånstans i nåns säng..ne, skulle jag inte kunna göra, men ikväll måste jag verkligen försöka koppla bort att Johan är och jobbar å lägga mig å sova, innan klockan slår 12, står inte ut md att vara så här trött...å kommer inte palla att bara sova typ 3 timmar, för det är typ vad det skulle bli om jag höll mig vaken tills Johan kommer hem, vore väl en sak om man inte skulle upp å jobba imorrn, då spelar det ju ingen roll..men när man ska upp så pallar jag inte.
Snart dax att åka nu..yippie så kul det ska bli..eller nått...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0