lite bilder

Då är jag klar med strykning å upphängning å så där...

Så här blev det:



Gardinerna, duken och ljuslycktorna är nya.



Gardinen i lite mer närbild.



Ljusstakarna och duken.

Tycker att det blev ganska bra..dock, ngt som inte syns på bilden, men gardinerna var lite för långa...å jag å sy..nje...å eftersom jag aldrig syr eller ens har en symaskin så har jag heller inga nålar, men ska ta å köpa det så kan jag iaf nåla upp gardinerna...för det ser inge snyggt ut när de släpar i golvet...men men, det får vara just nu iaf...

Detta iaf och 2 st frottehanddukar för bara 380,50...bra när det är halva priset på hemtex, när man vill ha saker, skulle bara kolla gardiner egentligen..men kan ju inte motstå å köpa lite mer när man hittar billigt=) Skulle kunna köpt mer, ville tax ha lakan, såna där dra på lakan, så de håller sig på plats..men kände att jag får begräns mig, vill inte göra av med alla pengar...så det var bara välja, göra om i vardagsrummet eller nya lakan, det va inte så svårt att välja om jag ska vara ärlig...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0